måndag 3 mars 2008

Lite smått och gott

Denna LO skickade jag in till Jommas scraplifttävling. Jag tycker att pappret från My Mind´s Eye - Bohemia är så snyggt men svårscrappat. Vill inte överdekorera för pappret är så fint i sig. Så här blev i alla fall resultatet: Hittade en gammal anteckningsbok som låg och skräpande. Den fick ett nytt utseende med hjälp av lite papper, band och knappar. Den ska jag använda till att skriva upp tips, idéer, utmaningar, tävlingar m.m.Visar också förra veckans tankekort, där jag fick användning av en virkad blomma.

8 kommentarer:

Anonym sa...

Jättefin LO! Såna underbara färger och jag gillade verkligen det vackra bandet. Boken var jätteläcker!

Kram

Cath. sa...

Vilken härlig lauout! Jag gillade också färgvalet!

Anonym sa...

GILLAR LO:N JÄTTE MYCKET ..

Ilus sa...

Gillar verkligen hur du scrappade ett så mönstrat papper!! Jag tycker oxå att det är svårt att scrappa sådana!!
Du gjorde det toppenbra!!

/Maria

Anonym sa...

Supersnygg layout! Gillar bandet som går bakom fotona. Blomman på min layout är en gammal rub-on som jag haft liggandes så jag minns inte vilket fabrikat.

Cattis sa...

Härlig layout! =)

http://kathis.blogg.se/

Michaela Lejonberg sa...

ååh va härliga grejer! sååå snyggt!!

Anonym sa...

Superfina saker!