onsdag 21 maj 2008

Kladdmaja & linslus

Fick en jättefin WGA av Anki för ett tag sen, TACK. Materialet använde jag bl.a. till dessa två layouter. Sötnosarna på fotografierna är mina syskonbarn. Hittade gamla kort som jag gärna ville använda. Kul att scrappa något annat och inte bara på min egen prins.
Layouten "Kladdmaja" är mitt bidrag till en tävling på Katscrap. Man skulle inspireras av denna bild:

Den här layouten gjorde jag till en scraplift hos Scrapbookbutiken. Gillar verkligen färgerna på dessa papper.

3 kommentarer:

Anonym sa...

Åh vilka fina layouter och linslus har verkligen favvofärgerna för min del också. :D Kram & ha en härlig helg! Inga hus på g i Utby? ;)

Anonym sa...

Grattis till huset!! Lerum är inte så tokigt det heller och bara friheten med en liten trädgård och sitt egna är så härligt. :) Kram

Jeanette sa...

Vilka fina lo´s. Vilken härlig bild på linslus. Härliga färger och komposition.