torsdag 15 januari 2009

Jag är en turgumma!

Jag hade turen att vinna ett underbart paket med scrapgodis hos Bettan. Kolla så mycket fina saker! Ser fram emot att få börja skapa med dessa godsaker.
Svensk scrapbooking har de en utmaning att lifta "månadens medlem". Denna gång var det hos Zanya man skulle hitta inspiration. Det var inte alls svårt för hon har en blogg full med härliga skapelser. Jag valde en LO med rubriken "Underbar" och så här blev min tolkning.

Detta är ett av mina favortitfoton av mig och Simon. Han är bara en vecka gammal och sover så sött hos mig. Drömmer mig tillbaka till den första tiden med honom. Det var så fantastiskt att bli mamma! :)

10 kommentarer:

Anonym sa...

Grattis till vinsten!! :)
Det är ett fantastiskt foto på dig och Simon. Så liten han var där. Det är magi att få barn.

Anonym sa...

Hela layouten är ju förstås fin också och titeln är perfekt. Kram!

mammamjuk sa...

javisst är det underbart, det bästa i livet...

Jeanette sa...

Grattis till vinsten. Vilket superfint och härligt kort på dig och pojken. Förstår att det är ett av dina favvokort. Layouten blev kanonsnygg. Kram Jeanette

Kamilla sa...

GRATTIS vad kul att du vann :D
och vilken snygg lift på Zanya !!! Urtjusig LO!!!

Anonym sa...

Oj vad fina saker du har vunnit... så kul!! Grattis!
fin Lo med underbart foto.

Cath. sa...

Jättehärlig LO! Och grattis till vinsten! Nu har du en award att hämta i min blogg!
Kram!

Anonym sa...

Grattis till vinsten. Jag har nåt till dig i min blogg. Kram...tyrasmatte

Anonym sa...

grattis! alltid kul att ha turen på sin sida. och en jättemysig layout.
kram

Kickans_blogg sa...

UNDERBAR LO!! :0)
Tack för kommentaren hos mig!

Kram Kicki