måndag 9 februari 2009

Lillebror 30 år & storebrors bröllop

För att fira min lillebror fick jag i uppdrag att göra ett litet album. Mamma letade upp lite bilder från 1979 och framåt. Jag valde ut 13 st och gjorde ett album i storlek 18x18 cm. Det blev en enkel lösning för att sätta ihop hela albumet nämligen en albumring i ett hörn (därav ett hål på varje albumsida). Jag började alldeles för sent och fick stressa för att få det färdigt, vilket är så typiskt mig. Jag är alltid ute i sista stund. I vilket fall som helst blev min lillebror väldigt glad och det är ju det viktigaste. Jag har valt ut några av sidorna att visa er.
Nu är det dags att fortsätta med min storebrors bröllopshäfte. Det ska in på tryckeriet i morgon så det måste bli klart ikväll. Förutom det ska det planeras inför festen och övas inför vigseln. Jag ska sjunga en underbar låt som Bob Dylan gjort.
Bröllopet är nu på lördag och det ska bli jättekul!

6 kommentarer:

Anonym sa...

Vilket fint album och vad roligt att du ska sjunga på brorsans bröllop. Kram!!

Anonym sa...

vilken fin present!
kram

Cath. sa...

Vilken fin present du jort! Och jag hoppas att bröllopet blir trevligt och att det går bra med sången. Kram!

Anonym sa...

Kanonfina sidor, förstår att det blev uppskattat! Kram

mammamjuk sa...

God kväll,
Lycka till imorgon!
kram ida

Pyzzlis sa...

Var inne hos dig för att få lite inspiration nu när du är månadens medlem på Svensk scrapbooking. Vad mycket fint du har gjrot, kommer bli svårt att välja ut ett altster att skapa från, blir kanske flera..

Lycka till med sången på bröllopet.