söndag 24 januari 2010

Myskillar och kattmat

Jag får inget gjort nu mera. Har inga nya layouter att visa utan dessa två är sen scrapträffen den 9:e. Jag har börjat jobba heltid och jag får liksom inte tiden att gå ihop. På pysselbordet ligger en halvfärdig LO och ett BOM-album. Är ledig på tisdag och onsdag och ska ta mig lite scraptid då.

I senaste numret av Scrapbooking m.m hade Ulrika med en härlig layout som man skulle lifta. Tyvärr tappade den svarta chalken så det blev fula märken. Syns inte så mkt här men i verkligheten är det tydliga märken. Så kan de gå.

Simon matar både katten och sig själv med kattmat. Det så ut som flingor, tyckte han.

Ha det gott alla scrapvänner! Kram Karolina

1 kommentar:

Unknown sa...

Så fina LOs!
Jag letade verkligen efter svarta märken men jag ser inte ett enda ju! ;P

Kram!