lördag 31 december 2011

10 favoriter 2011

Jag avslutar detta året med att visa mina 10 favoriter. Det har blivit ca 70 layouter i år och lite annat smått och gott. Bl.a. har jag gjort några minialbum som jag inte visat än, men de kommer snart. Jag har under året börjat experimentera med nya saker så som mist, stämplar, distresser och Gesso. Kladda är kul! :-) Detta är något jag kommer fortsätta utveckla under 2012.

Här finns favoriterna för 2008, 2009 och 2010 om ni är nyfikna!













Sen får ni ett bonusalster. Denna tavla står på mitt pysselbord och påminner mig om att skapa för att det är  kul och att resultatet inte måste vara perfekt! :-)

Gott nytt år! 
Hoppas 2012 blir ett bra scrapår för oss alla! 
Kram Karolina

5 kommentarer:

Anette sa...

Vilka fina saker du har gjort!

Morfen sa...

De är underbara allihop! Jag gillar den med tyget lite extra - du fick bara till det så himla bra och jag är impad för det är svårt att scrappa med tyg tycker jag. Kram & Gott Nytt År!!

Ulrikaulrika sa...

Gott nytt år till dig och din familj.

Toppenfina layouter allihop!

AnneiSkogen sa...

så utrolig mange fine ting du har laget. Den orange LOen var herlig, en skikkelig vitamin-innsprøytning!

Cattis sa...

Vilken härlig rad av inspirerande alster!!

God fortsättning!!