tisdag 14 oktober 2014

Månadstävling hos Cili in Papers

Hittade två fina skisser hos Cili in Papers som satte igång kreativiteten. Jag utgick från skisserna och färgvalen kommer från mitt trädgårdsfoto.

Kort 1 och 2 är gjorda utifrån skiss nr: 1 och kort 3 är gjort utifrån skiss nr: 2.





Jag har använt mig av PL-kort från Becky Higgins corekit Midnight edition och lite bladade dekorationer t.ex. grön mashitejp, woodveneers och die cuts från Amy Tangerine. 

Det var så länge en jag var med i en tävling och nu kändes det väldigt roligt och inspirerade! :-)

Ha det gott! Kram Karolina

2 kommentarer:

Sockergrynet sa...

Åh vad snyggt det blev!! Tack för din inspiration och dina fina bidrag till tävlingen! Lycka till i tävlingen!

Anna B/Morfen sa...

Kul att se ditt scrap igen! :)
Hoppas vi ses snart. Kram!