torsdag 14 augusti 2008

Lekis 1982

Nu är jag igång igen med scrappandet och givetvis tävlandet. Jag har svårt att hålla mig ifrån alla roliga tävlingar och utmaningar. Den första utmaningen jag blev sugen på var hos Papp och Scrap. Deras månadsutmaning går ut på att lifta en jättehärlig layout som Ulrika gjort.

Jag fortsätter att beta av den stora högen med gamla kort. Nu blev det mitt lekis-kort som kom till användning. Jag är nog lite ringrostig efter sommarens uppehåll för det känns som layouten saknar nått. Men den får duga så länge. Jag gör kanske om den.....

3 kommentarer:

Ulrika aka LillBlomman sa...

Tack för jättehärligt bidrag!!

Jeanette sa...

Jättefin lo. Visst är det kul att scrappa med gamla foton. Kram Jeanette

Casa Ottman sa...

Gamla foton. Ibland skoj och ibland en skräckupplevelse (tänker på hur jag såg ut i lekis*fniss*
Fin lo blev det iallafall
Hälsningar
Helena på landstoken.se