söndag 31 augusti 2008

Scrapträff

I går var jag på scrapträff med några härliga tjejer. Vi hade en trevlig em/kväll och kreativiteten flödade. Jag gjorde fem layouter och känner mig väldigt nöjd med det.

Alla layouter var till olika tävlingar. Den första var till bloggpartyt hos Cattis. Man skulle lifta hennes fina LO "Vår stjärna". Enda kravet var att man skulle använda ett mönstrat bakgrundspappar. Jag hittade det fina stjärnpappret hos Sanna (från Pappersbiten) som hade lite godsaker med sig till träffen. Måttbandet har jag hämtat hos MIO-möbler, gratis är gott :0)
Hos Stellas har de en sommartävling. Där hittade jag två roliga skisser, vilket resulterade i två olika layouter. Korten är från sommaren och jag gillar de starka färgerna.
Jag vill också tacka för alla underbara kommentarer om mitt minialbum. Jag blir så glad när ni gillar mina alster. TACK!

9 kommentarer:

Anonym sa...

Ja visst var det en trevlig scrapträff! :-) Jättefina layouter, ännu finare irl!

Cattis sa...

Kul att du ville vara med på min utmaning! =) Härlig layout och kul med "bandet" från Mio!

Kram!

http://kathis.blogg.se/

Anonym sa...

jättesöta lo´s! :D

www.bleckvardsscrap.bloggagratis.se

Annica H sa...

Va härligt med scrapträff! Jag ska iväg på en imorgon, men eftersom jag pratar så mycket, är jag inte så produktiv som du!! Jag är nöjd om jag blir klar med en Lo...
Alla dina blev jättefina!

Anonym sa...

det var jättekul att du var med. och fina layouter. såg i kortmakarens blogg att du vunnit en tomas. grattis!

Anonym sa...

Jättefina layouter, men det sa jag väl i lördags! Tack för skjutsen!!!

Anonym sa...

Åh vilka härliga layouter du har gjort!! Så skoj med scrapträff också! Nästa gång hänger jag med. (om det var i scoutgården du var det vill säga.) Kram!!

Ilus sa...

Gillar verkligen "Gosa"-LO:n! Superfina färger och ger en härlig känsla när man tittar på den!!
Annars fanns det mycket fint här! Ställer mig i raden av beundrare av minialbumet!!

Tack för att du tittade in hos mig, så att jag tittade förbi hos dig och blev inspirerad!

/Maria

Anonym sa...

OOOOooh är inte Fancy Pants papa-serie ljuvlig!! Tror att jag har alla papprena nu. Älskar det med stjärnorna.
Jättefina LOer!!