torsdag 30 april 2009

Elektriskt

Pappersbiten har en härlig skiss att skapa efter. Det finns också ett krav nämligen att alstret måste vara färgglatt. Bollarnas glada färger fick mig inspirerad. Jag gillar verkligen dessa bilder på Simons hår. Han hann inte mer än komma i bollhavet förrän håret reste sig. Det såg så himla festligt ut.

OPS! Inser nu att jag visst hade en släng av dyslexi när jag skrev rubriken. Det ska ju vara ett K och inte ett C i elektriskt. Så kan det gå...

De andra två layouterna gjorde jag på scrapträffen. Tycker det är kul att få med vardagen. Det är sånt jag vill komma ihåg och desutom ge Simon en chans att få en inblick i sin barndom. Han gillar att diska och leka med vatten. En perfekt sysselsättning när jag måste laga mat.
När kvällsmaten är avklarad blir det en stunds tv-tittande. Några av favoriterna är Alfons och Fem myror är fler än fyra elefanter.
Hoppas ni får en skön Valborg och 1:a maj!

7 kommentarer:

emelie sa...

härliga layouter!
kram

Cath. sa...

Helt underbara layouter!!! Electriskt är outstanding... Kram!

Angelica - Angel - Dolliver sa...

Helt underbara layouter! Wow!
Kul att scrappa vardagen, jag varvar också in lite sådant i scrappingen, det är viktigt att få med den biten också tycker jag! *ler*

Hoppas annars att allt är bra med dig och att du haft en bra valborg och en skön helg!

Du har lite grejer att hämta i min blogg!

Kramkram / Angelica

Morfen sa...

Sötis dej som sjunger så fint för mig. Du är också en scrapping queen så nu bildar vi kör. :D Kramis!

who? sa...

Jättefina layouter och underbara bilder på det elektriska håret!

Kristina sa...

Fotona med elektriska håret är ju helt HELT underbara!
Vilken lycka att ha fått det på bild!
Ha en skön kväll....

Cattis sa...

Hahahaha..vilka underbara foton på översta layouten, dom ser ju för härliga ut när håret blir elektriskt. Måste fota mina när dom hoppar på studsmattan. Då om något blir håret elektriskt!