måndag 18 maj 2009

Semester

Vi har varit på en härlig semester i Danmark. Vi hyrde ett poolhus mellan Fredrikshamn och Skagen. Där tillbringade vi en vecka tillsammans med min systers familj och mina föräldrar. I huset fanns en stor pool, bubbelpool och bastu. Det blev bus och bad varje dag. Simon gillar att leka i vattnet men han avskyr att duscha. Det blev gråt och förtvivlan både innan och efter det roliga badet. Vi gjorde några utflykter bl.a. tog vi en tur till Skagen. Det blev också ett besök på ett lekland, en djurpark, vi plockade snäckor på stranden och så lite shopping.

Har inga nygjorda layouter att visa. Denna gjorde jag på Nödingeträffen. Här badar Simon hemma i badkaret.
Tack för alla härliga kommentarer!
Hoppas ni får en skön vecka alla bloggläsare!

9 kommentarer:

Morfen sa...

Vilken härlig semester och vad skönt att sticka iväg innan högsäsongen börjar. Layouten är underbar och Simon är så söt! Kram

emelie sa...

så härligt med en semester så här års. och en jättefin passande layout!
kram

Angelica - Angel - Dolliver sa...

Men vilken härlig semester! Skönt med et tbrejk i vardagen! Och Danmark har ju så många fina och mysiga platser att semestra på!

Jättemysig LO! Så vackra klarblåa förger och fotot är så där härligt galet!

Ha de gott!
Kram / Angelica

Cath. sa...

Vilken underbar LO!
Och vad skönt det lät med semester!
Känner absolut igen det där med Bu för dusch, bä för bad, har en till likadan här hemma...
Kram på dig!

MiaS sa...

Vad härligt med semester! Härlig layout på lille Simon.
kram

Yoli Design sa...

Nääämen sötnos...
å har en massa såna foton på mig å syrran när vi var små... Vad sugen jag blev på att scrappa ett...
hmmm måste hem till päronen å gräva...

:D

kraaaaaaaaaaam

Angelica - Angel - Dolliver sa...

Ett tag sen man såg dig härinne, hoppas allt är bra med dig?

Btw - Du har något att hämta i min blogg! *ler*

Ha de bäst tjejen!
Kram / Angelica

Annika kort & gott sa...

Vad härligt det lät med en semestertripp. Det är så fint i den trakten tycker jag.
Supersöt layout!

Scrapparazzi sa...

Härligt med semester :)
Vilken fin Lo... underbart foto och färger.