onsdag 24 juni 2009

Två bidrag

Nu är midsommar cropen i full gång på Svensk scrapbooking. Ni måste in och kolla i galleriet för där sprudlar kreativiteten.
Mitt första bidrag är med ett fotografi från semestern i Danmark. Fotografiet är inte det bästa men jag gillar hur de busigt och samtidigt kärleksfullt tittar på varandra.

Simon har verkligen en bestämd åsikt om vilka kläder han gillar. Denna tröja blev hans favorit så fort han såg den. Han skulle gärna ha den både dag och natt om han fick.Jag har gjort ytterligare fyra bidrag men de får ni se en annan dag. Hoppas ni får en fortsatt skön och varm vecka!

3 kommentarer:

emelie sa...

dem är jättefina båda två. den översta har jag också sett i galleriet och den blev verkligene fvorit.
kram

Morfen sa...

Jag blir alltid så glad av dina layouter, du vågar använda färg och de är bara sådär härliga teman och foton, riktig skaparglädjen och roliga minnen att ha. Synd att du inte kunde vara med på fikan imorgon, men som sagt, vi testar ett nytt datum framöver. Kram!!!

Angelica - Angel - Dolliver sa...

Så häftigt hur du sammankopplat fotot på favorittröjan och den färgglada titeln! Såå himla läckert!

Den översta LO'n är också fin och vacker!

Hoppas allt är bra med dig!
Ha det bäst!
Kram / Angelica