söndag 7 juni 2009

En tavla

Här ser ni mitt första försök att göra en tavla. Det blev en present till min syster. Hon blev jätteglad men hennes man tyckte han var ful på kortet och undrare om jag kunde byta. Tyvärr är du inte snyggare än så svarade både syrran och jag i kör! :) Jag tänkte göra en tavla till med deras barn.
Det har visst blivit så att jag bloggar en gång i veckan. Det känns lagom för min del, speciellt nu när det finns så mycket annat att göra. Jag lägger mindre och mindre tid både på forum och bloggar nu på sommaren. Det känns skönt att ta det lite lugnt inför semestern.

Hoppas ni får en skön vecka!

3 kommentarer:

Morfen sa...

Vilken jättefin tavla! Vad lika ni är du och din syster (och snygga båda två!). Förstår att hon blev glad för den, personligare present kan man inte få. Skönt att ta det lite lugnt med bloggandet. Du ska ta det i den takt du känner och har lust till - det är ju DIN blogg. Du tappar inte läsare för det, jag ser på blogglovin' när du gjort ett nytt inlägg. :) Njut av sommarliv. Men missa inte midsommarcropen på SvenskScrapbooking bara! Kraaaam

Cattis sa...

Tycker den blev jättefin! Och korten var också bra! =) Ingen fara om man bloggar mindre...jag kollar ändå. Jag har perioder där jag bloggar mer och ibland mindre..och mindre blir det under sommaren.

Kram/Cattis

Angelica - Angel - Dolliver sa...

Jättevacker tavla!
Och jag säger som Morfen - vad ni är lika! Man ser ju att ni är systrar sas!

Lagom med 1/gång i veckan för bloggandet, det ska ju inte vara ett tvång att blogga - det gör man för att man tycker det är kul/ har tid/ orkar /osv.

Ha de så gott tjejen!
Kram / Angelica