lördag 15 januari 2011

Mycket fart!

Här kommer två layouter som jag gjorde för ett tag sen. Båda har gamla papper som bakgrund. Försöker använda lite av mina gamla papper så de inte blir liggandes. Håller på att scrappa sommarbilder och visst  längtar jag till sommar och sol. Nu har jag turen att inte behöva vänta så länge för nästa vecka tar vi lite semester och åker till Lanzarote. Ska bli så skönt!

Denna layouten tävlade jag med hos duktiga Jånna, där man skulle välja ett av hennes alster att lifta. Ta gärna en tur till hennes blogg och njut av allt snyggt hon skapar!

Nu åter till mitt pysselbord! Scrappa lugnt! 
Kram Karolina

1 kommentar:

Morfen sa...

Hihi, jag håller också på att försöka använda lite gamla papper. Man är väldigt snabb med att använda det senaste hela tiden och de äldre papperna blir just bara äldre och äldre fastän man tycker om dem. Jättefina layouter har du gjort, båda två! Så härligt med lite solsemester! En kollega var precis på Lanzarote och hennes barn ville inte åka hem. :) Kramkram!