söndag 23 januari 2011

Vem där?


A´ la Emmeli firar inne på sin blogg med en lift-tävling. Det finns många härliga layouter att inspireras av och jag valde "Pyssel".  Jag liftade upplägget, flera mönstrade papper och blommorna. Bilderna är från i somras när vi besökte Astrid Lindgrens värld. Simon och jag testade att stoppa huvudet  i olika figurer. Det blev roliga bilder och Simon tycker vi ser tokiga ut. 


Nu laddar jag för en vecka i solen tillsammans med mina favoritkillar! :-) 
Kram Karolina

2 kommentarer:

A'laEmmeli sa...

Åh vilken härligt färgglad och snygg layout du gjort! Tack så mycket för ditt fina bidrag och för att du ville vara med i min tävling! :) Kram Emmeli ♥

Cath. sa...

Så härligt glad och snygg laoyut, en riktig Karolina-LO! Blir alltid på så gott humör när jag ser dina vackra välarbetade alster! Hoppas du har det underbart i solen nu!
Kramar!