måndag 26 oktober 2009

Festen fortsätter

Oktoberfesten hos JP Hobby fortsätter och är nu inne på sista veckan. Förra vecka lyckades jag vinna ett 1: pris och ett 2:a pris, jippi! Tack alla som röstade på mina bidrag! :-)
Det var med detta receptkort jag kammade hem 1:a vinsten. Den ser lite sned ut men det är bara jag som är en dålig fotograf. Det är så svårt att få till bra bilder nu när det är mörkt och trist ute.

Med denna layoute vann jag ett 2:a pris. Det var en färgutmaning med orange och grönt, mina favoritfärger. Vill bara påpeka (som den stolta modern jag är) att Simon är helt otrolig på att pussla. Han lägger pussel med 50-80 bitar. Det är inte dåligt för en liten kille som inte har fyllt 3 år än!

Här kommer två sköna gröna layouter, båda är gjorda till veckoutmaningarna på oktoberfesten.

Hoppas ni alla har det bra därute i cyberspace! Kram Karolina

1 kommentar:

Turbomalin sa...

Så mumsiga LOs. Jag blir godissugen när jag ser alla glada färger och fina foton.