söndag 11 oktober 2009

Vinstregn över mig!

Denna vecka har jag verkligen haft turen på min sida. Med två av mina tre bloggparty bidrag lyckades jag vinna i lottningen. Det kallar jag tur! Jag har också vunnit ett 2:a pris på Svensk scrapbooking. Det var med mitt bidrag "We are family" som jag vann 200kr hos Stämpelboden. Det ska bli härligt med lite nytt scrapmaterial att skapa med!

Men det bästa som hänt denna vecka är att jag blivt moster igen! :-) Min syster fick en liten Theo i tisdags. Han är helt underbar och det är så mysigt att få "snusa bebis".

Det är CC på gång inne på Svensk scrapbboking. Jag har jobbet hela helgen så det har inte funnits så mkt pysseltid. Har gjort två layouter som ni får se här.

Ha det gott alla vänner! Kram Karolina

3 kommentarer:

ÅsaF sa...

Härliga layouter!! Grattis till dina vinster, inte illa! :-)

Cina99 sa...

Grattis till vinsterna :D Du kanske "slår till" inne hos Svensk scrapbooking och CC:n - den översta layouten är för härlig!

Morfen sa...

Grattis till vinsterna - de är du värda!! Kram!