fredag 2 oktober 2009

Glad och lättad!

Det har varit en vecka full av hopp och förtvivlan. Min arbetsplats, Nattis (som är en dygnet runt öppen förskola) har varit nedläggningshotad. Vi och främst våra föräldrar har varit fantasiska och kämpat för att vi ska få vara kvar. Vi har synts i GP, Metro, DN, TV4 och Västnytt. I går fick vi det glädjande beskedet från politikerna att de inte tänker lägga ner! UNDERBART!

Trots allt har jag fått lite tid att scrappa. Denna enkla LO gjorde jag till en utmaning hos Svensk Scrapbooking. Har bara använt stämplar och det var riktigt roligt!

Jag gör ett försök till att vinna en biljett till mässan. Denna gång är det Sari som har utlottning. Vill hellre lägga pengar på scrapprylar än inträde. :-)

3 kommentarer:

ÅsaF sa...

Åh vilket bra beslut!! Jag blev så bestört när jag läste om det i GP.
Finfin layout!
Kram ÅsaF

sari hänninen sa...

vad kul att du tog en lott!

Morfen sa...

Hurra vad ni är bra!!! Klart att det behövs ett dagis-nattis i Göteborg. Att det inte behövs fler är ett under egentligen. Kramar i massor och du - en superfin layout det där! Kram